nagle zawroty od kregoslupa szyjnego

filter portal

Temat: Podle się czuję
psychiatry czy strzelić sobie w łeb? Cytuje: "Objawy niedoboru magnezu: nagłe zawroty głowy, nagłe utraty równowagi, drganie powiek, drętwienie kończyn, skurcze łydek w czasie snu (bolesne), wypadanie włosów, próchnica zębów, szybkie...
Źródło: topranking.pl/1851/podle,sie,czuje.php



Temat: Czy to Borelioza?!!!!!!!!!!!!pomocy!!
i skacze cisnienie.Bylem dwa razy na ostrym dyzurze w szpitalu.Robili mi Tk i wszystko ok.W miedzy czasie zrobilem juz Usg kregoslupa szyjnego,wyszly tam jakies objawy niestabilnosci.echo serca ok,usg jamy brzusznej wykazalo tylko echogenicznosc watroby i trzustki ale to od tego ze przytylem ostatnio dosc sporo.holter cisnienia ok,usg tetnic szyjnych ok,usg klatki piersiowej ok,tylko mam caly czas podwyzszone leukocyty norma do 10 ja ... juz badanie naq bolerioze w pn bedzie wynik,strasznie sie boje!!Zawroty mam caly czas i te skaczace tetno i cisnienie.Jak rano wstaje to jusz mnie atakuje,biore regularnie tab od cisnienia i betahistyne od zawrotow i nic,dodam jeszcze ze 8 lat temu mialem juz wysokie cisnienie tylko sie nie leczylem,i 8 lat temu mialem problemy z blednikiem.Czy to moze byc ta bolerioza pomozcie!!!!!!!!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,26140,92829549,92829549,Czy_to_Borelioza_pomocy_.html


Temat: szukam dobrego otopedy ze slaska-kregoslup szyjny
szukam dobrego otopedy ze slaska-kregoslup szyjny witam wszystkich. poszukuje dobrego ortopedy najlepiej ze slaska katowice specjalizujacego sie w schorzeniach kregoslupa szyjnego.Ja nie moge dlugo czekac bole z kazdym dniem sa gorsze mysle o prywatnych wizytach bo panstwowo to sie chyba nie doczekam.zdjecie rtg wykazalo patologiczna kifoze kregoslupa szyjnego c4-c7 bez innych zmian.z kazdym dniem czuje sie gorzej spie bez poduszki mam czasami zawroty glowy.bole nie moge pracowac na kmputerze czasami mam paraliz trwajacy kilka sekund i bol reki obojczyka i szyi jak nagle wykonam jakis ruch i.nie wiem czy to jest wrodzone ale...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,42231,51315023,51315023,szukam_dobrego_otopedy_ze_slaska_kregoslup_szyjny.html


Temat: poszukuje dobrego ortopedy - katowice
poszukuje dobrego ortopedy - katowice witam wszystkich. poszukuje dobrego ortopedy najlepiej ze slaska specjalizujacego sie w schorzeniach kregoslupa szyjnego.Ja nie moge dlugo czekac bole z kazdym dniem sa gorsze mysle o prywatnych wizytach bo panstwowo to sie chyba nie doczekam.zdjecie rtg wykazalo patologiczna kifoze kregoslupa szyjnego c4-c7 bez innych zmian.z kazdym dniem czuje sie gorzej spie bez poduszki mam czasami zawroty glowy.bole nie moge pracowac na kmputerze czasami mam paraliz trwajacy kilka sekund i bol reki obojczyka i szyi jak nagle wykonam jakis ruch i.nie wiem czy to jest wrodzone ale chyba tak...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,59,51314584,51314584,poszukuje_dobrego_ortopedy_katowice.html


Temat: Pomocy ;(
rety..wsztstko dobrze tylko czy migrena pojawilaby sie ot tak nagle? akurat po wykonaniu tego skoku? mysle ze to cos z kregami szyjnymi sie sknocilo..w koncu nawet i ta cholerna migrena ustapi bodaj na chwile a nie boli bez przerwy..no i te zawroty glwy i nasilenie bolu przy polozeniu sie..dla mnie to ewidentny bol od kregoslupa.. oczywiscie nie neguje tego mini co napisalas...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12154,80054906,80054906,Pomocy_.html


Temat: rezonans czy Rtg + przepływy?
rezonans czy Rtg + przepływy? Z powodu wystapienia nagłych zawrotów głowy dostałam od neurologa skierowanie, a właściwie - zalecenie wykonania Rtg odcinka szyjnego kręgosłupa + USG tetnic dogłowowych, ponieważ takie badania...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,38591714,38591714,rezonans_czy_Rtg_przeplywy_.html


Temat: zawrtoy glowy i nudnosci
Probe blednikowa robi laryngolog.Mialam 2 razy w odstepie chyba 6 lat.Zawsze mnie kieruje neurolog ,aby sprawdzic ,czy oprocz zawrotow od szyjnego nie doszedl" blednik". Przy zawrotach mozna miec nudnosci.Ciezko teraz powiedziec od czego u Ciebie.Opisujac te zawroty ktore nasilaja przy zmianch pozycji ciala mozna sugerowac ,ze to winny jest kregoslup(niedokrwienia itp),ale lekarzem nie jestem ,ale ja tak mam.Sa remisje i to nieraz przychodzi tak nagle ,ze kladac sie czy zmieniajac pozycje caly swiat wiruje jak na karuzeli ,jakis czas i przechodzi. To samo z odchylaniem glowy w dol gore i boki.To tak jabys ... chorobe meniera (blednik) ,nie moga utrzymac sie na nogach nie mowiac o lezeniu w lozku i oczywiscie wymioty itd...Jak bedziesz miala pytania to pytaj Ostatnio przez zawroty nagle wstajac upadlam i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,90226884,90226884,zawrtoy_glowy_i_nudnosci.html


Temat: Zawroty głowy w pozycji leżącej - co to?
Niskie cisnienie ,tez ma tu znaczenie ,ale sadze ,zebys poszukala pzyczyny zawrotow ze strony kregoslupa szyjnego.Warto zrobic przeplywy doglowowe.Pod wplywem zmian pozycji ciala[glowy] wystepuja niedotlenienia ,niedokrwienia do mozgu,stad te nagle zawroty .Czy masz jakies zmiany w szyjnym?Jezeli masz wizyta u neurologa i te badanie jak wyzej napisalam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,31408452,31408452,Zawroty_glowy_w_pozycji_lezacej_co_to_.html


Temat: uszkodzony nerw sluchowy
Marzena! Piszesz,że Twoja mama od dłuższego czasu ma bóle głowy i zawroty. Nie wiem czy nie będą tego przyczyną narastające od jakiegoś czasu zmiany zwyrodnieniowe w kręgosłupie szyjnym (co może dawać bóle głowy, zawroty a nawet szumy uszne).To należałoby sprawdzić na początek jakimś badaniem roentgenowskim. Takie zmiany nie powstają nagle. Póżniej dochodzi do tych kłopotów ucho (zróbcie badanie ENG w celu sprawdzenia...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,21918908,21918908,uszkodzony_nerw_sluchowy.html


Temat: Co o Tym sądzicie,czy to moze byc borelioza?
mnie do dzisiaj.tetno nagle przyspiesza i skacze cisnienie.Bylem dwa razy na ostrym dyzurze w szpitalu.Robili mi Tk i wszystko ok.W miedzy czasie zrobilem juz Usg kregoslupa szyjnego,wyszly tam jakies objawy niestabilnosci.echo serca ok,usg jamy brzusznej wykazalo tylko echogenicznosc watroby i trzustki ale to od tego ze przytylem ostatnio dosc sporo.holter cisnienia ok,usg tetnic szyjnych ok,usg klatki piersiowej ok,tylko mam caly czas podwyzszone ... rumień.bralem ponad miesiac doxycilice.Zrobilem juz badanie naq bolerioze w pn bedzie wynik,strasznie sie boje!!Zawroty mam caly czas i te skaczace tetno i cisnienie.Jak rano wstaje to jusz mnie atakuje,biore regularnie tab od cisnienia i betahistyne od zawrotow i nic,mam jeszcze jakies dziwne uderzenia gorąca,strasznie sie pocę.dodam jeszcze ze 8 lat temu mialem juz wysokie cisnienie tylko sie nie leczylem,i 8 lat temu...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,49179,93025512,93025512,Co_o_Tym_sadzicie_czy_to_moze_byc_borelioza_.html


Temat: Co może powodować takie objawy ?
Co może powodować takie objawy ? Czy zniesienie lordozy szyjnej może nagle wystąpić z takimi objawami ? - przytępienie świadomości (bardzo dziwne uczucie jakby człowiek chodził pod lekkim wpływem alkoholu) - ... skupić się na przedmiocie na który patrzę Dodatkowo jestem osłabiony ale nie wiem czy to przez stres czy to od kręgosłupa. Takie objawy mam teraz i utrzymują się bez zmian od 2 dni. Natomiast wszystko zaczęło się od bólu głowy który nasilał się przez niecałe dwa dni i w pewnym momencie był tak silny, że nagle przestałem widzieć na 1/3 (jedną trzecią lewego oka) po ok 1h objawy wzrokowe ustąpiły ale pojawiły się zawroty głowy, bóle głowy, silne przytępienie świadomości, zachwiania równowagi oraz nudności. Ten atak o którym tu pisze miał miejsce w ... wypadek ale wykluczono uszkodzenia w głowie miałem robiony rezonans i tomografie. Dwa dni temu byłem u Lekarki która stwierdziła że to może być od kręgosłupa. Moje pytani do was to: Czy zniesienie lordozy szyjnej może wywołać taki przebieg zdarzeń jak opisałem ? Ile takie cos może trwać i w jakim czasie powinno ustąpić ? Podczas obracania głowy w prawo oraz odchylania do...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,74467381,74467381,Co_moze_powodowac_takie_objawy_.html


Temat: Kręgi szyjne-choroba menier'a
witam. zawroty glowy sa dosc skomplikowanym problemem, postaram sie dorzucic swoje trzy grosze, moze cos Ci to pomoze wydaje mi sie ze w twoim przypadku trzeba wziac pod uwage 1.chorobe mieniera ... bolu)-ktorej przyczyna jest tzw konflikt nerwowo naczyniowy, innymi slowy tetniaca uciska na nerw powodujac nagle napady- w twoim przypadku zawrotow glowy; w tym przypadku rowniez moze wystepowac szum i oslabienie sluchu! ... zawroty glowy (ale podejrzewam ze to u Ciebie diagnozowano juz na samym poczatku)- czyli pojawiajace sie przy ruchach glowy, a zwlaszcza w pewnych pozycjach. oczywiscie - przyczyn jest jescze troche :), ale wydaja mi sie w Twoim przypadku mniej prawdopodobne (z tego co sie zorientowalam z Twoich opisow- nagle i bardzo gwaltowne ataki- oczywiscie nie wykluczam tu innych przyczyn!. jesli chodzi o zwyrodnienie kregoslupa szyjnego- to - z tego co sie orientuje -nie ma powodu aby samo w sobie powodowalo zawroty glowy - w pewnym wieku kazdy my zwyrodnialy kregoslup szyjny :)- jezeli...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,5751738,5751738,Kregi_szyjne_choroba_menier_a.html


Temat: Post #2 Zawroty glowy
U mnie mam takie same objawy,przyczyna sa niedotlenienia ,niedokrwienia mozgu.Wystepuja zawroty przy naglych zmianach pozycji ciala[glowy] ,lewo .prawo gore i dol.Mam dyskopatie szyjna ,zwyrodnienia itp,,moze masz to od kregoslupa szyjnego?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,24105309,24105309,Post_2_Zawroty_glowy.html


Temat: Skuteczność dchudzania dietą zaledwie 2%
kilogramy. Dzisiaj wiem, że pierwszą przyczyną tego była moja dieta, to ona wyzwoliła następne. Gdy to przeanalizowałam i zrozumiałam - zmieniłam radykalnie dietę. I nagle wszystkie poprzednie skutki zaczęły się cofać, mimo braku aktywności fizycznej (wtedy już z powodu choroby nie pracowałam i z powodu silnych zawrotów głowy i bólu kręgosłupa w odc. szyjnym najczęściej leżałam). O cialo po prostu trzeba dbac...
Źródło: topranking.pl/1561/25,skutecznosc,dchudzania,dieta,zaledwie,2.php


Temat: mój kleszcz
... zmian), • zaburzenia słuchu: dzwonienie w uszach, bóle uszu, nadwrażliwość na dźwięk, • nasilona choroba lokomocyjna, zawroty głowy, utrata równowagi, • zła tolerancja alkoholu i nasilanie się objawów po alkoholu, • zaburzenia koncentracji i otępienie:...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,26140,97915766,97915766,moj_kleszcz.html


Temat: Ciąża "obudziła " boreliozę.
Nagle pojawiły się kilkumiesięczne biegunki (chirurg zdiagnozował po wykonaniu kolonoskopii zapalenie jelita grubego), potem zaczęły się bóle w stawach i utraty przytomności. Lekarz rodzinny zaczął kręcić głową jak przychodziłam z kolejnymi ... stawów, silne bóle głowy w części skroniowej i potylicznej , szczypanie w głowie, sztywność kręgosłupa szyjnego, niezakończona laktacja( mimo brania Bromergonu i Norprolac - przez 7 miesięcy), bóle w klatce piersiowej,zaburzenia widzenia(plamy, nitki), bóle oczu, ubytki w polu widzenia po stronie skroniowej, nadwrażliwość na światło, szumy i bóle uszu, zawroty głowy, utraty przytomności, zaniki pamięci i przejęzyczenia, pustka w głowie, drzenie prawej...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,26140,71349943,71349943,Ciaza_obudzila_borelioze_.html


Temat: Sama nie wiem co mam robić.......
paraliżuje mnie nagle strach, chce mi się wymiotować, no cóż już nie pamiętam czasów, gdy to mnie nie męczyło. Ale cóż trzeba iść dalej, ale okazuje się, że prawie nie ma dnia. kiedy coś by mi nie dolegało, wieczne anginy, później problemy z zatokami, ostatnio okazało się że w dużym stopniu mam "sterany" kręgosłup szyjny (bóle głowy a przede wszystkim zawroty głowy), ... ja potrafię tylko mówić nie... że ,ach szkoda gadać i obraził się okropie, a właśnie przechodziłam kolejną grzybicę, a kręgosłup przypominał mi o swoim istnieniu zawrorami głowy.... i co miałam powiedzieć......
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,99,21665925,21665925,Sama_nie_wiem_co_mam_robic_.html


Temat: BARDZO proszę o pomoc.
że najpierw wszystko mi przed oczami sie kręci i nagle robi się czarno, po około 3 minutach to przechodzi, takie uczucie mam ok 3 razy dziennie. Mam bardzo niskie ciśnienie, ok ... kazał zrobić RTG kręgosłupa szyjnego, ale w badaniu wyszła tylko "lordoza szyjna spłycona" poza tym wszystko w granicach normy. kolejny Neurolog zapisała mi tabletki antydepresyjne (BIOXEIN) oraz lek na nerwice (PRAMOLAN)....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,72850542,72850542,BARDZO_prosze_o_pomoc_.html


Temat: Kręgi szyjne-choroba menier'a
Gość portalu: Doki napisał(a): > Napadowe zawroty glowy i szumy w uszach- pewnie, ze kazdy > najpierw pomysli o chorobie Meniere'a. Dlaczego uwazasz, > ze ta diagnoza jest nieprawidlowa? Bo leczenie nie > pomaga? A to moze byc... Albo od zwyrodnienia kręgów szyjnych, albo choroba meniere'a. W szpitalu gdzie byłam już 3 razy docent stiwerdził, że to od kręgosłupa, profesor że to ... zwyrodnienie kregow szyjnych to niestety potwierdziło przeswietlenie kręgosłupa > Czy masz wrazenie, zenapady sa wywolywane przez jakas > okreslona pozycje glowy i szyi? Nie to pojawia się nagle > > Twoj...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,5751738,5751738,Kregi_szyjne_choroba_menier_a.html


Temat: zygzaki, zasłona w oczach, zawroty głowy, co tojes
wrazenie braku stabilności (nic nie wiruje nic > nie ciemnieje mi przed oczami), jakbym była pijana, muszę chwilę usiąść. Witaj. Ja kiedyś również doświadczyłam zawrotów głowy, ale u mnie się zaczęły nagle w trakcie trwania silnego bólu głowy i trwały już bez przerwy 4 lata. Były tak silne, że nie mogła nawet patrzeć na jakikolwiek ruchomy obraz, ale przy zamkniętych oczach prawie ... U nmnie badanie na dnie oka wykazało zmiany miażdżycowe. Na leczenie okulistyczne nie miałam czasu, bo akurat pojechałam na operację kręgosłupa szyjnego z powodu dyskopatii (usunięcie dysku C5-C6 - już kiedyś tu opisywałam swoją historię). Zawroty głowy po operacji przeszły, ale tylko na miesiąc, w pozycji pionowej znowu powróciły. Lekarze byli bezradni. I wtedy się załamałam, bo byłam już pewna, że do...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,31588615,31588615,zygzaki_zaslona_w_oczach_zawroty_glowy_co_tojes.html


Temat: ciagly ból glowy
trzonow kregow C5 i C6 ---[podobno moj kregoslup w tym odcinku nie jest ladnie, prawidlowo wygiety, ale jest prosty, co powoduje pewna niestabilnosc i moze byc przyczyna bolow glowy] - badanie ... moje bole glowy odpowiada kregoslup, ale nie jest tego do konca pewna wiec mnie wyslala na rezonans. Ja sie dopatruje u siebie dodatkowo jeszcze tzw bolow napieciowych glowy... W kazdym razie...
Źródło: topranking.pl/1849/ciagly,bol,glowy.php


Temat: ZUS daje drugą emeryturę
z lekarzy orzeczników, lekarzy konsultantów ZUS, lekarzy biegłych sądowych nie posiadał uprawnień do badań kierowców. Rezonans magnetyczny (MRI) wykazał, że 3 krąg szyjny wraz z towarzyszącym mu krążkiem uciska rdzeń kręgowy. ... jako ojciec rodziny (2-e dzieci) prowadziłem działalność gospodarczą pod nazwą handel obwoźny. Przygotowując się do kolejnego kursu do Niemiec ? wraz z synem sprzątałem mój pojazd, gdy nagle doszło do wypadku. ... kręg szyjny. Prawdopodobnie również połamałem sobie żebra i uszkodziłem błędnik. W tym momencie należy przypomnieć, że w tym czasie służba zdrowia jak i wiele innych służb publicznych pozostawało bez środków do ... kontaktu z otoczeniem, zawroty głowy, bóle głowy i wymioty właśnie kojarzono z alkoholizmem. PZU, które odpowiadało za wypadek z ramienia ubezpieczenia sprawcy wypadku. Do przeprowadzenia spraw odszkodowawczych skierowało D. Giłowejno, który...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,34833080,34833080,ZUS_daje_druga_emeryture.html


Temat: od czego najprościej zacząć czy to borelioza
Lekarka I kontaktu stwierdziła że jestem histeryczką, dała mi leki na depresje i nie chciała mi dać żadnych skierowań do specjalistów czy na RTG szyjnego,u neurologa spotkało mnie to samo. Zrobiłam ... takich objawów. Zajęłam się sama sobą, zaczęłam akupunkturę przez jakiś czas miałam wrażenie że jest lepiej, chyba do czasu gdy zgodziłam się na masaż i nastawianie kręgosłupa co prawda dolnego odcinka. Cały czas mam okropne bóle głowy i zawroty, mrowienie twarzy i w obu nogach, uczucie zaciskania na szyi, objawy niedotlenienia mózgu i serca, ból szyi i odcinka piersiowego kręgosłupa, bóle w ... słabo, bolą mnie stawy. Poszłam do neurochirurgów stwierdzili, że to może być od kręgosłupa. . Nie wiem czy to możliwe, żeby tak nagle dał o sobie znać kręgosłup szyjny i to ... jakby nagle przyśpieszało a potem zwalniało, mam jakieś dziwne lęki, dreszcze -pieczenia, które chodzi po ciele. Często pobolewa mnie gardło i coś mi po nim spływa.Podejrzewam u siebie jakieś pasożyty albo ... Do tego doszła straszna depresja i bezsenność. Ciągle zatykają mi się uszy i czuje taki ból jakby mi napinała się błona i te zawroty głowy, które nie przechodzą. Co o tym...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,26140,77694192,77694192,od_czego_najprosciej_zaczac_czy_to_borelioza.html


Temat: Jeżeli nie borel to co?
To są w zasadzie objawy i boreliozy, i te z tego wątku. Postaram się je wszystkie wypisać. Mama ma obecnie 56 lat, zaczęło się wszystko nagle, jakies 14 lat temu. Było ... choć pamięć na poziomie Alzheimera- bardzo bolał ją dół podkolanowy. Po paru miesiącach zaczęły się silne zawroty głowy, kołatania serca, osłabienie i bardzo zauważalne dla mnie zmiany w funkcjach poznawczych. Ja ... bóle jednej gałki ocznej. - okresowo nasilające się nudności -naprawdę fatalna pamięć (( - nerwobóle- ale raczej wynikają ze zmian zwyrodnieniowych w kręgosłupie lędźwiowym, chociaż kiedyś się skarżyła na nerwobóle, opasujące ... w aparacie podzastawkowym? Czekamy na wynik holtera EKG, prześwietlenie kręgosłupa szyjnego i lędźwiowego, a także na EEG, Western Blota i PCR oraz chlamydie. Kilka lat temu miała zmiany w EEG- z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,26140,57005104,57005104,Jezeli_nie_borel_to_co_.html


Temat: Kręgosłup szyjny
> Osiem lat temu uległam urazowi kręgosłupa szyjnego zwanemu > potocznie "smagnięcie biczem". Stwierdzono podwichnięcie 4 i 5 kręgu > szyjnego. Witam w "klubie z defektem kręgosłupa!" (to taki "wisielczy" żart, wybacz). U mnie nie było wypadku, ale dyskopatia kręgów C5 i C6 narastała stopniowo latami, aż objawiła się nagle w postaci silnych bólów i zawrotów głowy, a na wyniku badania (1993 ... bez rezultatu, było coraz gorzej. > W rok po urazie zostałam zoperowana - usunięto dysk i usztywniono > kręgosłup na tym odcinku przeszczepem z biodra. Ja operację wszczepienia tzw. kołka z biodra w miejsce usuniętego dysku miałam w 1996 r. > Od dnia urazu, codziennie, odczuwam przeróżne dolegliwości: bóle > kręgosłupa szyjnego i innych odcinków, też mnie bardzo bolało > bóle uszu, zaburzenia wzroku, zawroty głowy, bólów uszu nie miałam, ale za to nie mogłam patrzeć absolutnie na nic, co choć trochę się poruszało, czyli praktycznie najlepiej było zamknąć oczy, nie patrzeć i ... operacji doznałam fantastycznego uczucia nagłego cofnięcia się zawrotów głowy, wzrok odzyskał jasność, wyrazistość i stabilność. Ten stan trwał tak długo, jak długo leżałam płasko w poziomie, aż do wygojenia, czyli miesiąc. Gdy zaczęłam chodzić po mieszkaniu, w ciągu trzech tygodni zawroty głowy stopniowo zaczęły narastać i wróciły do stanu sprzed operacji. Profesor na kontroli powiedział, że wszystko zrobiono prawidlowo i więcej juz ... szczęście mąż i syn byli przy mnie. > Jak egzystują? Jednocześnie chciałabym przestrzec wszystkich, którzy stoją > przed "koniecznością" operacji kręgosłupa, aby przed podjęciem > jakiejkolwiek decyzji zasięgnęli jeszcze rady np. ... że TO JEST TO od czego należy zacząć i zaraz zaczęłam ją stosować. Problem kręgosłupa był tylko jednym z moich licznych problemów zdrowotnych, ale też bardzo szybko zaczęły one ustępować, począwszy ... zawrotów głowy czekałam aż 1,5 roku, ale wiedziałam z innych listów ludzi na DO, że i zmiany miażdżycowe w naczyniach mózgowych też się cofają. I tak się stało. Dzisiaj jeszcze odzywają się lekkie bóle w okolicy kręgów karku i mięśni karku, szczególnie przy zmianach atmosferycznych, ale wiem z całą pewnością, że do życia i zdrowia przywróciła mnie dieta optymalna, że kręgosłup potrzebuje...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,2671291,2671291,Kregoslup_szyjny.html


Powered by wordpress | Theme: simpletex | © filter portal